piątek, 3 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013 i postanowienia na rok 2014

Witam wszystkich odwiedzających i przepraszam obserwatorów, za to że dawno mnie tu nie było.

Przez ten czas wiele zwaliło mi się na głowę: stres w pracy, wiele robótkowych wyzwań, prośby rodziny, praca na rzecz przedszkola.
Postów było tylko osiem. Zepsuty aparat sprawił, że nie za bardzo miałam jak pokazać Wam to co udało mi się zrobić, uszyć, dostać - a było tego całkiem sporo.
Rok 2013 obfitował w prezenty jakie otrzymałam lub sama sobie zrobiłam.
Jednym z nich jest nowiuśki aparat, więc na pewno nadrobię zaległości.
Moje postanowienia na nowy rok:
- pokazanie Wam co robiłam od maja do grudnia poprzez tydzień pokazowy, który rozpocznie się już w
  poniedziałek. Każdego dnia pokażę co zrobiłam lub otrzymałam w konkretnym miesiącu minionego roku.
- szycie, drutowanie, szydełkowanie i podejmowanie nowych wyzwań także w technikach, których
  jeszcze   nie próbowałam
- schudnąć 20kg
- znaleźć zatrudnienie na umowę o pracę

Przedostatnie postanowienie już jest zrealizowane w 10% bo na wadze 2 kg mniej.
Ostatnie postanowienie już jest w trakcie realizacji. Jeszcze 1 stycznia myślałam, że będzie ono najtrudniejsze do wykonania, a dzisiaj dowiedziałam się, że jestem na okresie próbnym i to w charakterze krawcowej, a więc to będzie praca, w której będę realizować swoje pasje.

1 komentarz:

ania pisze...

Nareszcie kochana bo myślałam,że zrezygnowałaś z bloga :)