niedziela, 4 marca 2012

Biblioteka

Dziś chciałabym opowiedzieć o moich pozycjach książkowych, które dostarczyły mi inspiracji i wiedzy na temat szycia i nie tylko.
Na początku bardziej interesowały mnie robótki wszelkiego rodzaju niż szycie i zakupiłam te oto książki
Później przyszedł czas na ozdabianie okien w moim domu więc zaopatrzyłam się w dwie książki
na temat ozdabiania okien. Niestety nie jestem z tych pozycji zadowolona, gdyż propozycje w nich zawarte są w stylu angielskim- nazwę go wiejski angielski.
Natomiast "Proste i modne szycie" jest dla mnie naprawdę dobrym ulokowaniem moich pieniędzy. Mimo, że jest to książka dla początkujących, to i tak zaglądam do niej od czasu do czasu, bo w bardzo dobry sposób opisuje i pokazuje jak uszyć lub wszyć poszczególne pozycje np. zamki, kieszenie, rękawy, dekolty.
Ta pozycję naprawdę polecam dla początkujących.
Z moich ostatnich zakupów należy wymienić te oto:
Kupiłam je z myślą o tym, że sama zacznę robić wykroje rzeczy, które chciałabym uszyć. Nie pomyliłam się i pierwszy wykrój mojej produkcji, na dodatek udany, mam już za sobą.

Na dzisiaj tyle. Mam nadzieję, że niedługo napiszę coś nowego.

Brak komentarzy: