środa, 18 lutego 2015

Akcja na rzecz UCK w Gdańsku

W dniu 15 lutego br. odbyła się akcja w Ikea Gdańsk pt. "SZYJEMY RAZEM DLA DZIECI".
Mimo kilku godzin snu po imprezie karnawałowej postanowiłam wspomóc tę akcję swoją osobą.

Celem akcji było uszycie pokrowców na inkubatory, powłoczek na poduszki i kołderki oraz prześcieradeł dla dzieci z Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku. Akcję sponsorowała Ikea Gdańsk, która przekazała tkaniny oraz udostępniła maszyny do szycia. Każdy kto w tym dniu był w sklepie mógł przyłączyć się do akcji i zasiąść do maszyny choć na kilka minut.
Atmosfera była niezapomniana. Było wesoło, radośnie. Poznałam w realu Kulkę Szpulkę Cieszyłam się z każdej nowej osoby, która zasiadła do maszyny. Akcję wspierało również Radio Gdańsk poprzez rozpowszechnianie akcji na antenie. Ikea zapowiedziała, że powtórzy akcję, gdyż potrzeby Centrum Klinicznego i innych szpitali w Gdańsku są duże. Jeśli tylko termin nie będzie kolidował z moimi obowiązkami na pewno się przyłączę.

Nie myślcie tylko, że w tym miejscu reklamuję sklep Ikea. Jestem im po prostu wdzięczna, gdyż wiem z perspektywy matki jakie to ważne. Moje dzieci długo przebywały po urodzeniu w szpitalu i sama zrozumiałam, jakie szpitale mają potrzeby.

Oto kilka zdjęć z akcji







W tym miejscu chciałabym poinformować, że jest prowadzona przez Grupę "Trójmiasto Szyje"
akcja "Becik dla bobasa"
Celem akcji jest uszycie dla pomorskich szpitali kolorowych becików dla noworodków. Jeśli ktoś potrafi szyć to w ten sposób może wesprzeć akcję. Kto szyć nie potrafi, a chciałby wesprzeć akcję w inny sposób może zajrzeć na FB Kulki Szpulki. Tam plakat dotyczący akcji i adresy mailowe dziewczyn. które udzielą więcej informacji. Ja osobiście również włączam się do tej akcji.

Brak komentarzy: