niedziela, 30 września 2012

Kolorowo mi

Tak, wiem. Obiecałam, że w piątek i to jeszcze, że w zeszłym tygodniu pokaże Wam moje uszytki. Niestety pech sprawił, że aparat odmówił posłuszeństwa z braku mocy, którą wyczerpał dzięki Marcelkowi. Dziś otrzymał energię i od razu zaprzęgłam go do pracy.
Oto kilka bluzek i spódnic w moim wykonaniu. Ostrzegam, że zdjęcia niestety nie są najlepszej jakości, gdyż robił je mój małżonek. Niestety on nie potrafi wykonać zdjęć jak należy.



Bluzka w stylu marynarskim w biało-granatowe paski jest wykonana w ilości 2 szt. Spódniczka "mini" to moja pierwsza tak krótka spódniczka od wielu lat, a namówiła mnie do uszycia takiej spódniczki szwagierka Aneta, której również w tym czasie uszyłam dwie takie spódniczki w kolorze malinowym i granatowym.
Dodatkowo w ruch poszły druty i wydziergałam dwie chusty dla moich dziewczyn.

Na zdjęciach w czasie blokowania. Chusta w kolorze turkusowym jest dla Zuzi, a biało-fuksjowa dla Weroniki.
Jestem w trakcie dziergania chusty dla Anety w kolorze śliwki i mam jeszcze jedno zamówienie na chustę Weroniki, więc na razie nici z szycia. Jak tylko skończę kolejne chusty pokażę Wam zdjęcia.

Do zobaczenia wkrótce.

7 komentarzy:

ania pisze...

Kochana nieobecność usprawiedliwiona. Uszyłas tyle pieknych rzeczy,a do tego jeszcze zrobiłaś dwie sliczne chusty:) Podziwiam. Propo zdjęć mój mąż też nie umie ich robić ;)

Anonimowy pisze...

Chusty śliczne i podziwiam za cierpliwość, bo ta przy robieniu na drutach jest potrzebna (przynajmniej mnie;) ) Bluzeczki w kratkę i w paseczki bym chętnie ukradła;)) poproszę o namiar na wykrój czy to jakiś z burdy czy konstrukcja własna ;) no i proszę częściej słuchać szwagierki bo spódniczka bardzo ładna i fajnie się prezentuje :) Ania

Agusia pisze...

Dziękuję. Co do bluzek - odrysowałam wykrój z jakieś starego t-shirtu, który przylegał do ciała. Jedynie wykrój zielonej bluzki pochodzi z Burdy 11/2008 mod.125. Radzę robić wykrój o rozmiar mniejszy.

Anonimowy pisze...

Co do wykrojów z Burdy to już się przekonałam, że wymiary w tabelkach mają się nijak do tego co jest na arkuszu :) a pomysł z odrysowaniem fajny-wykorzystam ;)

ania pisze...

Aguś życzę tobie Wesołych Świąt w rodzinnym gronie :)

ania pisze...

Kochana życzę udanego sylwestra,wszystkiego dobrego w Nowym Roku,dużo uśmiechu na co dzień oraz owocengo prowadzenia bloga.

PozytywnieCzarna. pisze...

śliczne te chusty:)