niedziela, 12 sierpnia 2012

Wyniki

Ponieważ nikt chętny nie zgłosił się po moje cukierasy postanowiłam sama wybrać osobę, która otrzyma ode mnie prezent. Żeby było miło, to postanowiłam obdarować dwie osoby.
Pierwszą jest Monika, której blog był pierwszym na który się natknęłam i który zainspirował mnie do pisania mojego własnego. Jeszcze jednym powodem takiego wyboru jest fakt, iż obchodzimy urodziny tego samego dnia.
Drugą osobą jest Ania, która prowadzi tego bloga i jest najbardziej aktywną obserwatorką i komentatorką mojego.
Nagroda z candy została przeze mnie podzielona na dziewczyny i myślę, że każda będzie zadowolona, gdyż do puli prezentów doszły jeszcze dwa kupony tkanin i niespodzianka.
Mam nadzieję, że mój wybór dla każdego okaże się sprawiedliwy i nikt nie będzie miał do mnie pretensji.

A dziewczyny proszę o podanie adresu do wysyłki na mojego maila podanego w zakładce kontakt.

3 komentarze:

ania pisze...

Kochana dziekuję za meila i bardzo mi mi,ło,ze wybrałaś mnie do obdarowania swoim candy. Przykro mi tylko,że zaspałam i nie zauważyłam u ciebie candy :( Niestety ostatnio mam mało czasu by zagladać na blogi innych dziewczyn. Ja równiez mysle o candy u siebie więc zapraszam do zagladania,bo już niedługo je ogłoszę. Pozdrawiam :) Adres wysyłam na twoją pocztę meilową :)

AsziWanuhi pisze...

To dziewczynom fajny prezent sprawiłaś :)
Szkoda że nie wiedziałam wcześniej o istnieniu Twojego bloga - teraz nadrabiam zaległości :)

Unknown pisze...

Nie miałam pojęcia o Twoim blogu, wiec zaglądnęłam, gdy Monika zrobiła Ci reklamę. pozdrawiam- Monika